Sunday 25 November 2012

JOM sihat !

Assalamualaikum..

okeyh..now time to promote.. haha..

mungkin awak semua pernah dengar pasal benda nie kowt..
biasa nya orang akan sebut PAD HERBA..
yes..! memang herba.. dan yang penting.. baik untuk kesihatan.. INSYAALLAH..

*sampingan..
dulu AWAK pernah promote benda nie kat saya kan..
tapi saya cakap tak nak..
awak semangat siap nak pos kat saya satu BUNDLE lagi..
tapi saya sekeras-keras nya menolak! 
huhu..
tapi sekarang..
WHAT HAPPENED??
kuikuikui..

ok.. cerita nya begini..
hari tuu ada saudara saya datang rumah..
promote kan barang nie kat mama & akak saya..
promote punya promote..
terpengaruh laa mama dengan kata-kata nya..
then akak saya pun berminat nak jadi salah seorang agen nye..
semalam dia(akak) baru ke PICC utk menerima PANGKAT 1..
officially dah jadi pengedar..

so,, mama pun apa lagi.. 
disuruhnya saya menjadi pengguna setia produk ini..
setakat penggunaan tak sampai sebulan nie..
erm... biasa jew kowt.. haha
maybe tak rasa lagi effect nye..
sebab baru nak berjinak-2 kan..
but i feel the different !
nama pun herba kan..
so, kalau uolls nak tahu apa lain nya..
try laa sendiri.. hee~

nie saya curi kat blog orang laa.. 
then,, baca sendiri.. 
& uolls akan tahu..
memang berbaloi-2..
try it.. untuk siapa??
just for our health kan.. 
saya sayang diri saya..
don't u??




ini adalah contoh pad yg ada kat pasaran.. ape benda dalam tuu?? =0


ini pula kandungan dalam pad herba niee..

haa.. kisah nie saya ada baca dalam pamplet kat rumah.. takut kowt ! seram sejuk..!
katanya.. ini adalah berpunca drpd penggunaan pad yang mengandungi bahan kimia yg merbahaya.. 



KEISTIMEWAAN PRODUK

Diperbuat daripada bahan mentah berkualiti dan selamat.
Tidak megandungi fluoresen, agen peluntur berklorin, Dioksin atau bahan-bahan lain yang merbahaya, ia selamat digunakan
100% liputan kapas
Berkualiti tinggi dan tidak mudah tembus
Sungguh selesa dan menghindari kesensitifan kulit


KANDUNGAN PRODUK

Mengandungi herba-herba terpilih, antaranya:

Mai Fang Stone - Membantu menghilangkan bau & mencegah jangkitan
Peppermint - Memberi rasa selesa, mencegah kegatalan & mengurangkan rasa tidak selesa
Ming Fan - Menyingkirkan toksin, membuang angin perut, menghentikan darah & mencegah kesakitan
Bin Pian - Menghilangkan bekuan darah & mencegah kesakitan
Kuai Mu You - Mencegah jangkitan & melegakan sakit pinggang


KEBAIKAN PRODUK

Kesihatan kebanyakan wanita bertambah baik setelah menggunakan tuala wanita herba semulajadi ini:

Mencegah senggugut
Mengawalatur kitaran haid
Mencegah buasir
Membuangkan angin perut
Menghilangkan bau
Membuang darah beku di rahim
Mencegah keradangan dan membasmi kuman
Mengurangkan keputihan, kekuningan dan kegatalan faraj
Menghilangkan kepanasan dan menguatkan rahim


KEGUNAAN LAIN

Pantiliner merupakan pad serbaguna, anda boleh menggunakannya untuk:

- Sakit kepala/migrain (ditampal pada dahi/leher)

- Sakit lutut (ditampal pada bandage kemudian balut lutut)

- Kembung perut (ditampal pada pusat)

- Sukar tidur (ditampal pada kelopak mata)

- Pewangi (ditampal dalam kasut @ topi keledar)

* Nota: sebelum menggunakan pantiliner untuk kegunaan di atas, pantiliner perlu direnjis dengan air terlebih dahulu untuk mendapatkan tindakbalas kandungan herbanya.


different between pad yang ada di pasaran..


just share.. it's depends on u.. 
JOM bertukar ke lebih baik ! =)

* sesape yg dah jadi pelanggan setia.. teruskan ! 
INSYAALLAH.. kita berusaha mencegah.. Allah akan memudahkan.. =)

No comments:

Post a Comment