Saturday 21 April 2012

untuk awak di sana.. my mr.right! =)


tanggal 21 APRIL2012..alhamdulillah.. aku selamat tiba di bumi TERENGGANU..
akhir nya,, sampai jugak hajat di hati nak pijak rumah nie sebelum FINAL EXAM.. yes! ramai yang tanya..
''final kan dah dekat.. kenapa nak balik??''
aku pown ada jugak fikir macam tuu.. kenapa aku nak sangat balik rumah eyk?? ermm,, ntah laahh..
teringat kata-kata MADAM NAEMAH dalam kelas FIZIK hari tuu..
''pernah tak korang rase FULLFILL jew bila balik rumah??''
yep!! EXACTLY!!,, memang betul2 fullfill..
aku just nak lari dari kesibukan kat CFS tuu jew..
nak hilangkan TEKANAN yang semakin hari semakin menekan jiwa! FUH!! STRESS STRESS STRESS!!



macam-macam dalam kepala otak nie.. EXAM,, KAWAN,, GROUP,, SUBJEK untuk sem depan..
erm,, biar kan dulu.. yang terdekat sekarang nie.. FINAL EXAM!




ok.. 1stly.. thanks sangat-2 kat awak di sana yang banyak sgt tolong sy.. thanks sebab kembalikan SENYUMAN saya balik.. thanks sebab tolong sy BELIKAN tiket.. & thanks untuk segala-segala nya..


bukti kasih sayang awak kat saya hampir terbukti.. tapi tuu tak cukup lagi.. selagi belum HALAL.. =)
tapi saya UP laa sikit percent 'LOVE' saya kat awak.. 0.1%.. MUKTAMAD! x leh lebih-2.. hahaa! ..=p




tanpa awak,, mungkin saya tak dapat duduk dengan selesa nya kat rumah nie..huhu,, harap nya,, saya akan dapat banyak lagi LAYANAN ISTIMEWA lepas nie.. wuhuu~.. =p
macam dalam bas semalam.. waaahh!! 1st tyme kowt naik bus EXECUTIVE..biasa tak de nye nak naik bus macam tuu.. biasa-2 jew mampu..huu,,
macam VVIP pulak rase.. diberi BANTAL,,SELIMUT,,AIR-2,,MAKANAN..
terbaik!!
* nampak macam orang DARAT ULUU jew kan.. haha.. biasa laa~ =3



ikhlas from your FUTURE MRS RIGHT....! =)
..love you because of ALLAH..





No comments:

Post a Comment